Skip to main content

zaman gembira

dari yg berjiwa sgt tulus

baru lepas bace blog org

haa...byk yg happening dlm life drg lately nie

mybe da puas bersedih

so it's really the time for them to have a j0y

(xcaye,cbe klik sini)

ye,roda sedang berputar.

dan ida pn turut berada dlm kehepian ini sekejap

tatawla sekejap nie ntuk brpe lme.

sbb ia cume 'SE'kejap..

ntuk p0st yg lepas,

maaf ntuk yg telah dikecewakan

atau yang dianaya.

ida juga manusia.

punya rasa andai terluka.

punya air mata andai sedih.

punya tekanan andai dipaksa.

yang setia,ida mohon ditegur.

yang bersama,jgn biar ida sndri.

yang ada,THANKS a lot.

p/s: aku pasan aku da makin jiwang sekarang.oh tidaakkk!!!


dan masih cuba memahami diri.

Comments

Popular posts from this blog

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D