Skip to main content

ape itu strolling?

dari yg berjiwa sgt tulus

cite 1:

"ada, free x?nk b0rak"

"xfree.nk gie strolling"



cite 2:

"uitm segamat nie kecik nk mam*** sampai bdk3nye strolling 7,8 das pn okeh lg"


cite 3:

"ida, strolling y0k.t nk tgk jadual xm skali"

perhatian ntuk sape3 yg bukan UiTM segamat!

oleh krn ramai sgt tataw n sgt nk taw strolling tu ape

sampai nk maj0k3 bile ida xbtaw..

nie nk translate

strolling b'asal dari p'kataan stroll yg membawa maksud:

berjalan ke mana3 dalam keadaan perlahan dan tenang

atau kate lainnye..

pergi bersepah secara harafi di sekeliling kampus

jadi, dak UiTM johor nie sume stroller ah..

a pers0n who is enj0ying a slow relaxed walk

(enj0ying ke?)

nway..da taw kn?

jd..blh la praktikkn dikawasan perumahan,

sekola, mahupun universiti anda.

lebih jauh lebih bagus.

renung3kn dan selamat beramal..=)

dan masih cuba memahami diri.

Comments

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D