Skip to main content

post ntuk khairah

dari yg berjiwa sgt tulus






salam.


post kali nie khas ntuk seorg sahabat


sahabat sejati ana

(ingt die,teros tuka ganti name jd 'ana'..haha.)


nie ha..

kt sume kwn3..


ana da jmpe pic die.


nk tlg upload kt sini (bg yg segan nk g blog org yg xknl.heh.)


hantaran..yg kt atas tu dari QN.kt bwh lak dari kaer ntuk QN.








sweet gile ouh drg nie.pegang3 tgn bagai..c0mel sgt..m0ga bahagia cmnie selamanya..ameen~
dan yang kt bwh nie pic khairah zaman kanak3 riang dgn kami dlu.hahah.sgt cute.kaer,ana sgt rndu nt.huhu.(sgan snanye nk btaw..huhu)







credit to munawwar



dan masih cuba memahami diri.

Comments

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D