.anakku bukan anakmu.

Wednesday, November 24

pandaipandai


kalau takboleh jadi pandai,
takpayah pandaipandai..

nanti jadi macam tupai,
sebab sepandaipandai tupai melompat itu ade 'pandaipandai'..
sebab tu tupai jatuh ke tanah.
sebab die takpandai tapi nak jadi pandaipandai..
kalau jatuh tu takhempap tanah takpe la jugak.
nie bila jatuh kena tanah,
kan dah susahsakitkan tanah tu..
kalau tanah sakit nanti tanah taksubur.
kesian tanah takboleh jadi tempat tanam pokok.
kalau takde pokok macamana manusia nk makan ulamsayuroksigenbla3 tu sume.

kesimpulannya,
TAKDE KESIMPULAN OTAK AKU TENGAH BENGONG SEBAB TANGAN KANAN AKU MACAM NAK TERTIMBUL MUSCLE YANG ORANG LAWANLAWAN BOXING ADE TU BILE AKU TERLALU MENJADI BURUH GAGAH UNTUK CUTI INI HAHAHAHAHAHAH! --ok taklawak.




Friday, November 19

tidak adil

aku ke yang mesti kuat?
tapi aku je yang asyik kena..
adil ke?

kalau..
kalau..
aku kate kalau eh.
kalau aku sakit, mati,
kau sedih x??
aku nak kau sedih.
tak adil lahh asyik aku je yang sedih..


aku tengah menangis sekarang.
salah orang lain,
orang lain tak kena.
aku cuma bela ape yg mampu,
aku yang kena. adil ke? ahh bongok betul.



Cukuplah...
kusimpan semua ceritaku
yang dulu

Tentangku...
tentang apapun yang membuatku
tiada berarti

Di Persimpangan aku...
berdiri
membisu
harus kuputuskan
kemanakah ku melangkah...

Reff : Jangan lagi
usikku meski aku tak tau
kemana lagi aku berlari
kejar harapan
yang sempat mengelam
biarkanlah
kuhidup dengan nafas yang baru
nafas yang menyimpan kedamaian
di persimpangan
aku berdiri

Cukup Januari kemarin kutinggalkan
kelamku...
tentangku
dan masa lalu yang membuatku
tiada berarti

p/s: doakan kekuatan aku~

Monday, November 15

sudah pencen

alhamdulillah paper terakhir adalah semalam.
perhatian semua,
saya sudah pencen belajar yang ini.

dan sebagai peminat saya,
saya nasihatkan agar kalian terus menyokong saya.
tq atas doa kalian hehe..:P



p/s: tahniah kepada yang sudah, baru, dan akan berumah&bertangga. kepada yang belum, mari laksanakan rancangan kita yang seterusnya.

Friday, November 5

xbaik la camni..

salam. wehh aku nak buat luahan hati.

AKU RASA, KAU KENA BERUBAH. KITA KENA BERUBAH.
sampai bila kita nak hidup macam nie?
hipokrit. pentingkan diri.
dahla tu weh..

meh aku nak pesan:

Dunia bukan kita punya,
Qiamat semua orang rasa.
Jomla kita samasama bersedia.
Jadi baik samasama,
Ramairamai apa kata? :D


p/s: xpuas hati, kita bincang & luah. terima dengan hati tabah. yang susah Allah permudah. sebab ukhuwah itu indah..:)