Skip to main content

xbaik la camni..

salam. wehh aku nak buat luahan hati.

AKU RASA, KAU KENA BERUBAH. KITA KENA BERUBAH.
sampai bila kita nak hidup macam nie?
hipokrit. pentingkan diri.
dahla tu weh..

meh aku nak pesan:

Dunia bukan kita punya,
Qiamat semua orang rasa.
Jomla kita samasama bersedia.
Jadi baik samasama,
Ramairamai apa kata? :D


p/s: xpuas hati, kita bincang & luah. terima dengan hati tabah. yang susah Allah permudah. sebab ukhuwah itu indah..:)

Comments

Nadhirah Sahri said…
syeda! rindu ukhuwah kamu~
amel said…
i guess orang yang x kena x rase kan?
-sha- said…
Nadhirah Sahri: rindu ukhuwah kamu juga kak. sgt rindu..:)

amel: memanglah.. kita perlu umur yg pnjg untuk dpt merasa setiap yg org rasa. ujian untuk kau lain, untuk aku lain. yg pasti, semua pun dpt. tanda Allah nk uji. tanda Dia masih menyanyangi..:)
anDi said…
yaa mari berubah! kalau sudah janji kena tunaikan.sebab itu amanah. berubah jadi muslim/muslimah yang amanah :D

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D