.anakku bukan anakmu.

Thursday, October 28

semoga bhahahagia..:)

Selamat Hari Lahir..:)

Monday, October 25

akan kembali...

salam.


.study sambil sedih.


1. sedang study bersungguhsungguh inshaAllah (*_*)

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ وَاتَّقُواْ اللّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ
Hai orang-orang yang beriman, bersabarlah kamu dan kuatkanlah kesabaranmu dan tetaplah bersiap siaga (di perbatasan negerimu) dan bertaqwalah kepada Allah, supaya kamu beruntung.
(Al- 'Imran: 200)


2. sedang ditinggalkan keliru sendiri.
klik ini, untuk kau.


p/s: ...kembali bila diseru.

Wednesday, October 20

novel terbaru saya.

PROLOG:

salam.
siapa pun jangan tak tau.
ummi saya cakap,
"gigi awak paling cantik antara gigi semua anak3 ummi"
(hahah ayat diatas telah diedit sebaiknya tanpa mengubah maksud asal. terimakasih)
ini adalah kerana gigi saya adalah terjaga rapi oleh saya kerana sejak gigi susu pertama saya dicabut oleh ayah, saya sudah menjadi orang yang sangat rajin mencabut gigi sendiri setiap kali mengalami kegoyangan atau dengan kata lain, setiap kali rasa gigi susu nak tercabut, saya goyangkan sendiri kuat3, saya ambil kain, saya cabut sendiri. maknanya tak susah macam adik5 saya yang lain yang penakut nak cabut gigi susu sendiri sampai gigi kekal nak tumbuh pun tak muat lepas tu jadi lahh mereka gigi-berlapis-taklawa-buruk sangat hahah. ok dah.


EPILOG:

tapi episod kecantikan gigi saya ibarat berakhir tadi.
saya telah ke klinik gigi kerana banyak kali mengalami kebengkakkan gusi dibahagian alexander geraham bell. setelah diperiksa, gigi alexander geraham bell saya rupanya mengalami kecelaruan-nakkeluarketaknak oleh kerana gigi saya yang begitu rapattersusunrapi itu telah menyebabkan gigi alexander geraham bell saya berasa tidakmuat untuk membolos saja dinding itu! kan dirinya. kau paham tak sampai setakat nie???!
kemudian doktor telah mengesyorkan saya untuk menjalankan pembedahan kecil bagi mencabut gigi yang takpatut dan mengguntingbuang sedikit tulang hujung pipi saya supaya gigi alexander geraham bell yang seboksebok nak tumbuh tu boleh tumbuh dengan pertumbuhan serta tumbuhmenumbuh yang baik.


p/s: kepada barisan makhluk bergigi cantik diluar sana, AWAS! lahh korang.. kepada Geng Gigi Tak Lawa, sila berbangga-janganasyikberbangang dengan gigi anda..:)

p/s 2: aku seronok bila ada kau! =]

Tuesday, October 12

cry!

''.. Menangislah, kadang manusia terlalu s0mb0ng untuk menangis.
Lalu untuk apa air mata telah dicipta.
Bukan hanya bahagia yang ada didunia..''

Kau silap besarlah kalau nak kawan dengan aku tapi taknak aku jaga kau macam kawan.



P/s: aku marah!

Sunday, October 10

untuk perhatian

salam. Exam saya akan bermula pada 26 okt0ber 2010 dan berakhir pada 14 n0vember 2010. Oleh itu saya mem0h0n d0a daripada anda dan meminta maaf diatas segala salah dan silap saya terhadap anda semua. Sem0ga d0sa saya tidak menjadi hijab pemisah antara diri saya dan kejayaan yang mardhatillah. Ameen. Terimakasih.


Saya akan bercuti seminggu belajar bermula pada 15 oktober 2010 sehingga 24 oktober 2010 tetapi mungkin tidak dapat ber-pulang ke halaman kampung kerana dikhuatiri tidak belajar. Kesulitan dikesali.




P/s: 28 oktober ade paper jugak. Mmg haram xblk ah wehh.

Monday, October 4

ade power

.muka aku ade power mmg cmnie kott.

I never thought I could feel this power.
I never thought that I could feel this free.
I'm strong enough to climb the highest tower.
And I'm fast enough to run across the sea.

And there's just no turning back,
When your hearts under attack,
Gonna give everything I have,
Cause this is my destiny.

p/s: ummi, ong rindu..