Skip to main content

cry!

''.. Menangislah, kadang manusia terlalu s0mb0ng untuk menangis.
Lalu untuk apa air mata telah dicipta.
Bukan hanya bahagia yang ada didunia..''

Kau silap besarlah kalau nak kawan dengan aku tapi taknak aku jaga kau macam kawan.



P/s: aku marah!

Comments

tukang karut said…
ganti eye mo pun leh
ana said…
betul tu...menangis leh release tension tau!
nur hidayah said…
huhu what the story cik ida? asal da lame xnampak kat fb
-sha- said…
tukang karut: hahah. idea menarik. terimakasih.

ana: tapi ade yg konon xnk release tension, jd xnk menangis. apakah? huu..

nur hidayah: hahah. biasalahh opera mini dah gila. xboleh nk online dah la.. huhuh~

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D