.anakku bukan anakmu.

Sunday, September 13

bodoh ke bodoh?

dari yg berjiwa sgt tulus




senget atau apakah mereka ini?
yang tidak mengenal erti syukur.
sudah sedia sesat..
malah berjiwa haiwan dan syaitan.
ish3.
nah, g tengoklah.
[kat sini]

dan masih cuba memahami diri.

Sunday, September 6

aku terlanjur!

dari yg berjiwa sgt tulus


waktu bergulir lambat
merantai langkah perjalanan kita
berjuta cerita terukir dalam
menjadi sebuah dilema
mengertikah engkau
perasaanku tak terhapuskan

malam menangis
tetes embun membasahi mata hatiku
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh

apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan


aku terlanjur cinta kepadamu
dan tlah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku

aku pun tak mengerti yang terjadi
apa salah dan kurang ku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
karna sekali cinta, aku tetap cinta

mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh

apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

p/s: tajuk melampau!

dan masih cuba memahami diri.

tetikus

dari yg berjiwa sgt tulus

dah lame xpost sesuatu kt blog.
ish..
berabuk blog ini.
sori la blog..
ida asek main game kt facebook.
sampai xterupdate..
eh..
tapi atleast xde la kate nk tgglkn blog kn3??
pastu tbe ade lagi post baru kn3??
tula zy,
mane blh tgglkn ur daughter.
blog tu kn anak kau.
ngeh.
pandai aku nasihat
tapi aku pun dok tgglkn je blog..

xpe..
blog nie isteri ida.
syg isteri tinggal3kn.

p/s: post xde kne mengeni ngan tittle.

dan masih cuba memahami diri.