.anakku bukan anakmu.

Tuesday, December 15

kecewa berterusan

dari yg berjiwa sgt tulus


lepas satu, satu yang datang.
demam ini kafarah betul.
banyak sangat buat dosa kat SSQ+5R nie.
ohh..
pengumuman khusus untuk siti hajar mokri sabran.
marilah ikot akak ke mukhayyam.
rindu nak jumpa kamu.
kita menggedik dirumah akak dulu jom.
pastu g lah mukhayyam yang cam menarik tu.
dah lame tak jadi peserta kankankann??
(kau yang tengah baca nie. tolonglah ke belogg adikku sayang intan payung pucuk kelompang lantas memujuk beliau untuk pergi mukhayyam..trimass. kalau kau rajin lagi, tolong ajakkan sume list intanPayung aku pergi eh.)

dan sape3 yang nak pergi jugak.. jomlah..

p/s: ehh... aku ade readers ke bytheway??

dan masih cuba memahami diri.

Tuesday, December 8

saya belogg

dari yg berjiwa sgt tulus


salam. sekarang ida sedang kalut dengan kemelut yang melanda diri.
ida sangat sedih.
kekasih hati yang ida cintasayangrindumuahmuahmuah selama nie macam nak lari.
ia sangat tidakk mahu bertolak ansur dengan ida sekarang.
ida sangat tertekan.
semalam dah hampir menangis.
mujur ida kuatkan hati.
jadi mahu minta pendapat readers..
ape nak buat dengan cintahati ida nie?
belogg nie lah.
die dah bengong melebihi ida. itu sangat melampau!
sudah jadi degil. cubit kang-merajuk!
anda tengok di bawah nie..
ade petak3 macam amende tah kat bawah nie.
tengoklah kat bawah ni s0b3..

dan masih cuba memahami diri.

Friday, December 4

bertuah dan malang?

dari yg berjiwa sgt tulus


salam'aleyk..

satu.

ida pergi mandi seming-pool.
sgt seronok sbb dpt buat terjunan3 BEsBAS.
*bebas/besbas= BESt + terbaBAS*

.ini contoh modelnya.

kesan jangka sekarang (ade kan word tu?)
ida telah menjadi hitam.
dan sedang bersalin kulit.
(kulit pn sebok nk beranak.ish.)

bersiar-siar di bukit cerakah dan menambahhitampenatkan ida.
sob3..:(

.ohh masa ni xpenat lagi KOTT.

.ni baru muka penat.

dua.

pergi kedai konon nak buat jasa kat umah.
beli cornflakes, roti, marigold oren yang ade sari india, syampu, sabun dan span sabun basuh pinggan.
nak masuk selekoh umah, brake..
dan JATUH MOTOR! tegolek segedabaknya comel sgt atas jalan ohh sangat tere.
bak kata pakcik security itu,
"kamu macam bintang melekat di tanah"
ohh malu gila lah!
naseb pandai buat muka sakit,
jd pakcik takberani nak usik lebih3. hahah~
(memang sakit okeh!)
1. luka kat siku (abeslah buruk siku aku!)
2. luka kat pinggang
3. lebam kat kaki
4. tangan kiri terpele'ot terseliuh
sakit tahu!

tiga.

aritu lawat mama+anak3nya.
ini aqilah yang dah makin bulat..:P

.dahi berkerut tertanya3 bagaimana mungkin ade orang secantik tukang amek gambar nie? ish.

p/s: dahlah hitam, cedera lagi. kafarah3..

dan masih cuba memahami diri.

Tuesday, December 1

tahfizah

dari yg berjiwa sgt tulus



.tgk, meghenyeeehh jek. huu..
kisah adik ida.
namanya nur fadhilah zaini.
baru setahun grad dari institut tahfiz quran hira'
sudah tahfizah--> salman kata.
hafizah okey salman..
hafizah= perempuan yg menghafaz (alquran)
....kisahnya....
cuti nie, ida ckp kt dila.
deda: lilac, tolong tasmi' ong punye hafalan ea.. macam dah lupa banyak
lilac: ok boleh. awk nak tasmi' berapa surah?
deda: juz 'amma, juz 29 ngan surah pilihan mase darjah 6 dulu tu. itu je.
lilac: boleh.. camtu awak tolonglah ong tasmi' jugak.
deda: bape surah?
lilac: satu quran lah. itu je yang ong hafal.
deda: gee gee gee gee??? gulp.


dan masih cuba memahami diri.