Skip to main content

tahfizah

dari yg berjiwa sgt tulus



.tgk, meghenyeeehh jek. huu..
kisah adik ida.
namanya nur fadhilah zaini.
baru setahun grad dari institut tahfiz quran hira'
sudah tahfizah--> salman kata.
hafizah okey salman..
hafizah= perempuan yg menghafaz (alquran)
....kisahnya....
cuti nie, ida ckp kt dila.
deda: lilac, tolong tasmi' ong punye hafalan ea.. macam dah lupa banyak
lilac: ok boleh. awk nak tasmi' berapa surah?
deda: juz 'amma, juz 29 ngan surah pilihan mase darjah 6 dulu tu. itu je.
lilac: boleh.. camtu awak tolonglah ong tasmi' jugak.
deda: bape surah?
lilac: satu quran lah. itu je yang ong hafal.
deda: gee gee gee gee??? gulp.


dan masih cuba memahami diri.

Comments

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D