.anakku bukan anakmu.

Friday, December 4

bertuah dan malang?

dari yg berjiwa sgt tulus


salam'aleyk..

satu.

ida pergi mandi seming-pool.
sgt seronok sbb dpt buat terjunan3 BEsBAS.
*bebas/besbas= BESt + terbaBAS*

.ini contoh modelnya.

kesan jangka sekarang (ade kan word tu?)
ida telah menjadi hitam.
dan sedang bersalin kulit.
(kulit pn sebok nk beranak.ish.)

bersiar-siar di bukit cerakah dan menambahhitampenatkan ida.
sob3..:(

.ohh masa ni xpenat lagi KOTT.

.ni baru muka penat.

dua.

pergi kedai konon nak buat jasa kat umah.
beli cornflakes, roti, marigold oren yang ade sari india, syampu, sabun dan span sabun basuh pinggan.
nak masuk selekoh umah, brake..
dan JATUH MOTOR! tegolek segedabaknya comel sgt atas jalan ohh sangat tere.
bak kata pakcik security itu,
"kamu macam bintang melekat di tanah"
ohh malu gila lah!
naseb pandai buat muka sakit,
jd pakcik takberani nak usik lebih3. hahah~
(memang sakit okeh!)
1. luka kat siku (abeslah buruk siku aku!)
2. luka kat pinggang
3. lebam kat kaki
4. tangan kiri terpele'ot terseliuh
sakit tahu!

tiga.

aritu lawat mama+anak3nya.
ini aqilah yang dah makin bulat..:P

.dahi berkerut tertanya3 bagaimana mungkin ade orang secantik tukang amek gambar nie? ish.

p/s: dahlah hitam, cedera lagi. kafarah3..

dan masih cuba memahami diri.

4 comments:

Anonymous said...

tukang ambil gambar tu ko ke?
perasan gilew weh.
sedar3 lah diri.

-sha- said...

uh..
gila sukati kau kutuk aku.
cett.

Hang TuARC said...

hmm aku xnampak cbox, dan xtau mana 1 blog yg kau punya so aku post disini xsalah kan?
1st skali, mekasih lawat dan komen blog aku. sgt2 menghargainye

2nd, bab repost tu, sgt2 la dialu2kan.Bahagian pernyataan copyright blog aku tu dah tulis, boleh copy paste, tapi tak boleh modify, dan wajib ada backlink utk ku.
Maksdnya anda boleh quote blog post aku

Sekian, terima kasih

-sha- said...

cbox ade kt tepi. lenkali tunggulah sampai abes loading. ohh sam3 terimakasihlah ye.