.anakku bukan anakmu.

Tuesday, December 15

kecewa berterusan

dari yg berjiwa sgt tulus


lepas satu, satu yang datang.
demam ini kafarah betul.
banyak sangat buat dosa kat SSQ+5R nie.
ohh..
pengumuman khusus untuk siti hajar mokri sabran.
marilah ikot akak ke mukhayyam.
rindu nak jumpa kamu.
kita menggedik dirumah akak dulu jom.
pastu g lah mukhayyam yang cam menarik tu.
dah lame tak jadi peserta kankankann??
(kau yang tengah baca nie. tolonglah ke belogg adikku sayang intan payung pucuk kelompang lantas memujuk beliau untuk pergi mukhayyam..trimass. kalau kau rajin lagi, tolong ajakkan sume list intanPayung aku pergi eh.)

dan sape3 yang nak pergi jugak.. jomlah..

p/s: ehh... aku ade readers ke bytheway??

dan masih cuba memahami diri.

4 comments:

keretasorong said...

kecewa berterusan....???

bila nk belok nyerh???

-sha- said...

signal rosak..
nnt dah elok aku belok ea..
ngek.

Muz said...

ader2.. ader readers~ hahahha.. *memunculkan diri*

-sha- said...

hahah.. pandai membaca rupanya. tahniah..:P