Skip to main content

diTAGgedS mereka

dari yg berjiwa sgt tulus


ditag oleh: nina

1.Anda rasa anda hot?
kami tak h0t.kami cool..<<--sejak bile tah aku j0in xfresh.fm

2.Upload gambar kegemaran anda.



3.Kenapa anda suka gambar ini?
sebab kite baru 1st time dpt bunge nie 15april lepas--dari seseorg.ewah3--

4.Bila kali terakhir makan pizza?
kelmarin..15april itu.

5.Lagu terakhir yang anda dengar?
lagu TRUE--kite pn tataw tajuk die snanye..hahah--

6.Apa yang anda sedang buat selain daripada selesaikan tag ini?

tgh pk..bile la agknye nk mndi nie.haha

7.Selain dari nama sendiri,anda suka dipanggil dengan panggilan apa?
sayang..wek!

8.Tag lagi 6 orang dengan hati terbuka tanpa rasa kekesalan sila lakukan kalau tak nak kena denda mandatori.
  • ayin
  • zyn0e
  • charp
  • amel
  • aja
  • anas
9.Siapa no.1-kepada anda?
YDP kpd sesuatu persatuan

10.Orang no.3 - Ada hubungan dengan sesiapa?
ade3.ngan wan!heheh.

11.Kata sesuatu berkenaan dengan orang no.5

adik kesayangan kite kt j0hor nie.

12.Bagaimana pula dengan orang no.4?

budak lidah pelik.

13.Siapakah orang no.2?
awek yg pasar dan panas mgkn?

14.Bagi pesanan anda pada orang no.6?

nah!amek kau.jwb ea...


ditag oleh: ayin..dan zyn0e

1st, insert this badge or the pic above to inform u have been awarded.
wahhh...w0nderfulnye blog ida!!

2. Make sure you take the pic and said it is from
NUR-AIN FARHANA ABDUL RAHMAN dan ZAINUR AMIERA ZAIDI

3. You should tell 10 facts or hobbies about yourself ...
  • pemalu
  • xske b'jLn3
  • ubat itu feveret dan sgt sedap
  • suke membaca sgt3!
  • xske tit0q atau mkn
  • sgt kemas, teratur dan sempurna
  • xske bising3
  • tere masak
  • pandai
  • sgt jelita
p/s: sape yg knl ida, they should kn0w that i'm NOT LYING.

4. You should choose 5 other bloggers (easier the ones who follow u) and mention their names in your blog
  • nina
  • aja
  • anas
  • mizi
  • charp

5. Don't forget to go to their blog and tell them they have been tagged!!
okeh...

dan masih cuba memahami diri.

Comments

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D