Skip to main content

sedang mereng

dari yg berjiwa sgt tulus

ye,ida tgh sgt mereng skrg

sgt senget

sgt meng0ng

sgt b0ngek

sgt.. LAPA~

(tbe3 t'dgr aja pggl mkn.heheh)

hello.. smlm ade meeting in-soft

n ida x gie..

oh sgt s0ri ye.sgt ade reason..

1st, ida sakit.kurg sehat.kurg mampu.bla3.. (xcaye tanye ida)

2nd, snanye ida tataw pn ade meeting.

ntah ade sape3 la yg msg kt no lame.

kn da btaw, no tu da xgne da.amikla p0rt sket.haiz..

(tbe3 tringt smlm kne mrh dgn s0rg org)

ok..

psl karisma and in-soft

setakat nie ida xde hati nk quit or tarik diri

nk tarik diri pn nk g mane?

xde tmpt lain..

mmg nie je tmpt ida.

xkn la plak tbe3 nk j0in mpp ke jpk mane3

so, kt sape3 yg cm risau

sbb ida ckp ida nk quit.

la tahzan au taraddud

ana masih bersama ntum

cme ana sgt terbeban skrg

(da dpt rse p0inter bakal turun dis sem)

ape pn, doakn je la yg t'baik ntuk semua

tak perlu mrh3 or cari slh org lain

p/s: aku dpt rase otak aku cm kurg biol ble ckp psl dakwah

dan masih cuba memahami diri.

Comments

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D