Skip to main content

unkebal

bismillah.

Saya sedang belajar, dan belajar menghargai. Tidak mahu berada didunia sendiri saja.

Tapi harap maklum, saya sedang berhadapan dengan masalah stress sekarang. Jadi diminta kepada anda yang saya perlukan, untuk terus menyokong saya-janganhilangdarisaya dan kepada anda yang saya tidakperlukan, anda hanyalah penentu tahap turun-naik stress saya jadi takperlu tambahkan stress anda untuk dimarahi saya kerana itu akan menambah d0ubletriplekan tahap stress saya lebih daripada anda.

Jasa anda sekalian amatlah dihargai. Terimakasih..:)




p/s: aku menaip k0n0n3 matang kehape ntah ni. Maaf kalau ade yg tersinggung. Xberniat menyinggung pun..

Comments

muhammad92 said…
senyum sokmo..^_^
-sha- said…
terimakasih..:)

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D