Skip to main content

masih ingatlah

dari yg berjiwa sgt tulus



.masih tak reti3 nak pakai stokin taw kau nie.

i still remember
when you look into my eyes
making me see the world
i never seem to know
you open up my soul
lighten darkness of my life

sori kacau ummi tidur semalam.
sakit sangat gusi ini. (xhabis3 budak nie taw!)
ummi kata,
"tuh passport ke syurga lah tu (ameen weh ameen!)
kafarah banyak sebab dosa banyak.
tak pun sebab Allah nak uji.
awak kuatlah tu" (yes yes yes!!!)
by the way, thanks a lot.
rasenye dah melambung fon bil ummi.
and you know what??
my gusi-ache da surut bengkaknye..:)
bahagia jiwa raga jalan raya lah.


p/s: saje nak bgtaw sumorang. aku call mak aku midnight, mak aku tengah qiamullail. korang??

dan masih cuba memahami diri.

Comments

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D