.anakku bukan anakmu.

Saturday, November 28

GELAK

dari yg berjiwa sgt tulus


hepi eid adha--LAMBAT ko ida!
banyak binatang korban.
kambing. lembu. lembu. lembu.
lembu???
tengok lembu kene sembelih.
kata paklong, cuba adik3 bayangkan..
nyawa-ibu-ibarat-lembu!
mujur bukan ida pesertanya kalau tak mati gelakgolekgolek.

ohh.. teringat orang syagap pulakk.
syasyul+gagap = syagap.
katanya..
"lembuntnya lembu kucing nie"
bulu lah bongek!

ehh ingat jugak yang nie,
ayat asal: lebih 6 jam.
ayat syagap: pada 6petang lebih-pada lebih 6jam-6petang lebih-jam6 lebih-ehh ehh ehh
[sila rujuk beliau]

dan masih cuba memahami diri.

3 comments:

::Damia:: said...

salam..

dear koda!

kmu mmg cesz..

itu tsilap la..
word tu yg cm bgerak2, kejap kt dpn, kejap kt blkg..

apesal tah..

keretasorong said...

"pada 6petang lebih-pada lebih 6jam-6petang lebih-jam6 lebih-ehh ehh ehh"

ayat yg nih mmg payah nk paham..huhuhu


bahaya tul klu syagap dpn ko, siap masuk blog thn siap tulis sila rujuk beliau..

hahaha...

^_^

-sha- said...

koiya: dah syagap tu syagap jugak.. abeslah akak sumorang g lawat belog akak.. hahah~

rahman: yg syagap belakang aku pn kne bahan, ini kan pulak kt depan3. cubelah ko. hehh..