Skip to main content

GELAK

dari yg berjiwa sgt tulus


hepi eid adha--LAMBAT ko ida!
banyak binatang korban.
kambing. lembu. lembu. lembu.
lembu???
tengok lembu kene sembelih.
kata paklong, cuba adik3 bayangkan..
nyawa-ibu-ibarat-lembu!
mujur bukan ida pesertanya kalau tak mati gelakgolekgolek.

ohh.. teringat orang syagap pulakk.
syasyul+gagap = syagap.
katanya..
"lembuntnya lembu kucing nie"
bulu lah bongek!

ehh ingat jugak yang nie,
ayat asal: lebih 6 jam.
ayat syagap: pada 6petang lebih-pada lebih 6jam-6petang lebih-jam6 lebih-ehh ehh ehh
[sila rujuk beliau]

dan masih cuba memahami diri.

Comments

::Damia:: said…
salam..

dear koda!

kmu mmg cesz..

itu tsilap la..
word tu yg cm bgerak2, kejap kt dpn, kejap kt blkg..

apesal tah..
keretasorong said…
"pada 6petang lebih-pada lebih 6jam-6petang lebih-jam6 lebih-ehh ehh ehh"

ayat yg nih mmg payah nk paham..huhuhu


bahaya tul klu syagap dpn ko, siap masuk blog thn siap tulis sila rujuk beliau..

hahaha...

^_^
-sha- said…
koiya: dah syagap tu syagap jugak.. abeslah akak sumorang g lawat belog akak.. hahah~

rahman: yg syagap belakang aku pn kne bahan, ini kan pulak kt depan3. cubelah ko. hehh..

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D