Skip to main content

NADTUN!!

dari yg berjiwa sgt tulus




p/s: dah.. lenguh carik gambar nt taw..:P moga tabah3 dok kt sane. ktrg nk selebrate ROQ skali neh. heheh..

dan masih cuba memahami diri.

Comments

-nadhirah ar- said…
Ya Allah Nuuuurrrrr...

jazakillah katheera....

Allahyubarikfik....

tekezut cek tengok tajuk post hang...soheh dah sebab hang ja dok panggil cek dengan nadtun...

Ana hargai sangat hadiah pemberian Nuurr...arigato...

Afwan ana takde ape2 nak balas...

Semoga berjaya dunia akhirat...

~Ramadhan Kareem~
-sha- said…
heheh..
risau gak nk post..
takot t nt xpasan..
wat sadis jekk.
mane xnye..
blog pn nt xupdate..
barakallahu feek..
dou ittasimasu:)
xmntk blsn pn..
doa sgt cukup..
happy puasa:P

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D