Skip to main content

sedehlah saya..

dari yg berjiwa sgt tulus

cerita semalam-->
5.07 pm:
teet..msg masuk.
"salam, ummi da bank in rm250. guna elok2 ye.."
segera ida balas.
"thx ummi. domo arigato. may Allah bless u.. bla3.."
end.
yeay!!weekend ni blh joli blk rumah..

9.00 pm:
teet..msg masuk lg.
"salam ida, td tuan rumah dtg. die suruh byr sewa esok"
balas jugak.. (wpn dlm hati dok sob3 je kje)
"ok.. esok blk same3 ea.. mlm kte byr sewa..:) "
end.

cerita td-->
10.40 am:
teet lagi.. mstila msg lg..
"salam. insyaAllah hari sabtu nie ada daurah kt msjd yong peng dr pkl 8pg till 4ptg.klu nk pegi bgtaw ummi saodah"
xbls.. ida fwd.

2.43 pm:
teet.. dari kak nur
"akak g. da btaw ummi.. kak kausar pn pegi. ida jomlah.."
balas..
"ok............................................................................................"

p/s: ummi.. org sumpah sedeh nie. br je nk joli blk umah..



dan masih cuba memahami diri.

Comments

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D