Skip to main content

sebuah keLEGAan~

bismillahirrahmanirrahim...
finally,akhirnye,atlast...siap pon blog ida.lega taw x!mane xnye..xtaw plak email deeda89@yahoo.com tu byk pr0b.smpi nk starting blog baru pn xleh.apedaa..tula padahnye,maen sign up jek ape2 acc0unt slagi blh.tr0k btl ida nie...ok,da dpt umah baru...blh ah cat br,wat wallpaper kt mne yg berdinding,ltk ayat 10o0 dinar ke,ayat qursi ke..(cm kt umah family ida..),pastu klu ade rzki p0st br yg besh n mengancam!hahah..(aku nie cm xblaja p'kataan laen.asek2 'besh') tp nk wat cmne...ida mmg besh...hahah! besh ouh~ok..pasnie ida akan try link dgn mane2 blog yg besh,berkenaan n berkenan.d0akn spye blog nie jd antara blog yg terbaek ntuk ida dan anda,wahai ummat...especially ntuk yg bergelar perempuan.hu.

Comments

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D