Skip to main content

next!

dengan banggenye ida jwb tag kakMUN yg da b'kurun die bg kt ida.huh.

1) Do you think you’re hot?
- kami x hot.kami cool.

2) Upload your favourite picture of you?


3) Why do you like that picture?
- sebab gmbr tgh mkn.ida ske mkn!!!

4) When was the last time you ate pizza?
- sejurus sebelum mia abes mkn pizza n kate,"ayah,pizza kn boikot."

5) The last song you listened to?
- devotees ft azizi : ku damba redhaMu

6) What are you doing right now besides this?
- mkn sosej ayam yg r0omate2 masak
- burn dvd jepun
- discuss psl final project 252

7) What name would you prefer besides yours
- DYMM Tun Dr. Hajah Nurshahida

Tag 5 people to this
- zyn0e
- ayin
- ara
- charp
- nina

Comments

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D