Skip to main content

diari


saya minta awak, tolong jaga diri.
saya tau awak sensorang kat sana.
awak rindu saya. saya pun rindu awak.
jadii tolong sangat. jaga diri awak.
saya ni kalau boleh nak sangat pegi sana jumpa awak........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tapi saya jauh.

.ini hadiah rindu untuk awak, siti hajar mokri.





p/s: skrg dah lewat malam. saya ngantuk3. garu3 mata terlanggar bulu mata- keras. ohh saya dah pandai pakai mascara..:)

Comments

Anonymous said…
rindu hajar gak :)

-ryhn-
Hajar yang mls nak log in said…
Oh, trime kasi byk3.
Rindu korg due! :D
-sha- said…
ryhn: weee rindu sampai tumpang kt blog org..:P

hajar: sama3. lega x? hehe..:)
dh pandai makeup ea?? huuhu~btw, np blog anda bykkk?? errr~
-sha- said…
hahah make up celah gigi je pun.. nnt balik blaja pakai blusher eyeshadow ngan lipstik plak. akak ajar. hehh.
ehh bkn blog byk. yg lain hanyalah blog link3 bersama. mknenye sape yg terlibat blh update blog skali. tp blog nie je kte punye..:P

Popular posts from this blog

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D