Skip to main content

Dunia Penipu


Kalau kau harapkan yang INDAH3 belaka dikalangan hubungan kekeluargaan/kawan3/kejiranan/kekelasan/kelecture-an yang datang dari dunia, sedarlah kau harapan itu xkan kau capai. Seriously.




Finding Heaven in a World is what people say "too good to be true". Tsk.




Ye, aku tau kalau dunia berpegang pada Alquran & Assunnah, pasti dunia ini sangat indah. Tapi kerana dunia indah adalah sangat mustahillah, wujudnya syurga yang kau sendiri tahu indahnya diluar batas pemikiran. Indah susunan tuhan, kan? :)




.dunia aku untuk 2minggu ini.grrr.

p/s: Ini post sempena hari xtidur sekelas beramai buat assignment & final project. Ayark!

Comments

Amel said…
Patutlah dah dekat 2minggu tak jumpa kau.
-sha- said…
tsk. tu la, semua keriangan dunia aku tlepas. tsk pasrah.

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D