.anakku bukan anakmu.

Friday, March 18

berhenti buat cerita.

satu.
salam. alhamdulillah aku sihat kat sini. (walaupun kau xde tanye aku btau je)

so far, semuanya ok.
daurah aku dah habis. ahad nie amek result.
inshaAllah semua ok..:)


dua.

alhamdulillah jugak, sekarang aku dah jadi model megi sambil pakai kain sebab tiba3 ada org dengki tgk aku jalan3 pakai baju ngan sua xpakai kain macam dia.
(aku anggap dia jeles tgk aku jelita sangat. uhh~)
aku nasihatkan kau berhenti lahh buat cerita palsu lagi kak oii..



tiga.
ohh nie ade gambar aku nak upload,
besfren nina kt sini.

kuda nie memang cukup suka bersiar3 atas jln raya. da la lawan arus kereta. aku macam nk tembak peluk. tp nina mcm batak. seronok gile hahah!!


empat.
mia buat kelakar pulak masa chat tadi.

aku: mia tgh chat dengan maklang ke?
mia: maklang mana?
aku: maklang ton la, sengal!
mia: x, tgh chat dengan siti zawiyah abd rahman.
aku: siti zawiyah tu la maklang!! arghh!!!
mia: ooo.. mana la mia tau. mia main chat je..

ohh mia sengal berganda!


lima.
pengumuman awal, jubah dari syria.
sape nak tempah. tinggal offline message kt ym aku, deeda89@yahoo.com
kemudian aku upload gambar3 ngan harga3 semua. inshaAllah.
promote ahh kat kawan3 kau, nanti aku kasi diskaun.



p/s: nina ngan mia tu yg adik aku tu la...

7 comments:

alya_Comey said...

nk3x...cari saiz yg comey2 dgn cek naaa...harga sila bagitaw b4 beli..hehe..bagi mengelakkan dari terover bajet murah :p

LAVENDERIES SHAYLEE said...

:)

aNdi.Hanin::حنين نظوره said...

oh ida, ida ada utang ngn kite neh, ganti ngan jubah bole tak? ohok ohok

aslam selamat said...

shahida... bila balik mesia?

warah~ said...

aiyyok syg..awat mcm bdk skola rendah ni~ take care kt sane.jgn buli2 nina sgt -_-

Rozy said...

Nak .

Anonymous said...

Selagi teguran y d kata kn dgn istilah 'dngki' xmenyalahi undang2 ALLAH pe salh ny d kekal kan tok ekbaikan dri...xsemesti ny daki gunung perlu pkai sua...an???'muhasabah dri tajdid niat tajdid amal...tetap kan hati....mga sntiasa mrindui cinta ilahi...