Skip to main content

berhenti buat cerita.

satu.
salam. alhamdulillah aku sihat kat sini. (walaupun kau xde tanye aku btau je)

so far, semuanya ok.
daurah aku dah habis. ahad nie amek result.
inshaAllah semua ok..:)


dua.

alhamdulillah jugak, sekarang aku dah jadi model megi sambil pakai kain sebab tiba3 ada org dengki tgk aku jalan3 pakai baju ngan sua xpakai kain macam dia.
(aku anggap dia jeles tgk aku jelita sangat. uhh~)
aku nasihatkan kau berhenti lahh buat cerita palsu lagi kak oii..



tiga.
ohh nie ade gambar aku nak upload,
besfren nina kt sini.

kuda nie memang cukup suka bersiar3 atas jln raya. da la lawan arus kereta. aku macam nk tembak peluk. tp nina mcm batak. seronok gile hahah!!


empat.
mia buat kelakar pulak masa chat tadi.

aku: mia tgh chat dengan maklang ke?
mia: maklang mana?
aku: maklang ton la, sengal!
mia: x, tgh chat dengan siti zawiyah abd rahman.
aku: siti zawiyah tu la maklang!! arghh!!!
mia: ooo.. mana la mia tau. mia main chat je..

ohh mia sengal berganda!


lima.
pengumuman awal, jubah dari syria.
sape nak tempah. tinggal offline message kt ym aku, deeda89@yahoo.com
kemudian aku upload gambar3 ngan harga3 semua. inshaAllah.
promote ahh kat kawan3 kau, nanti aku kasi diskaun.



p/s: nina ngan mia tu yg adik aku tu la...

Comments

alya_Comey said…
nk3x...cari saiz yg comey2 dgn cek naaa...harga sila bagitaw b4 beli..hehe..bagi mengelakkan dari terover bajet murah :p
oh ida, ida ada utang ngn kite neh, ganti ngan jubah bole tak? ohok ohok
aslam selamat said…
shahida... bila balik mesia?
warah~ said…
aiyyok syg..awat mcm bdk skola rendah ni~ take care kt sane.jgn buli2 nina sgt -_-
Anonymous said…
Selagi teguran y d kata kn dgn istilah 'dngki' xmenyalahi undang2 ALLAH pe salh ny d kekal kan tok ekbaikan dri...xsemesti ny daki gunung perlu pkai sua...an???'muhasabah dri tajdid niat tajdid amal...tetap kan hati....mga sntiasa mrindui cinta ilahi...

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D