Skip to main content

siapa salah?

Bila kau tengok perempuan dengan lelaki couple, itu normal.
Bila kau tengok, perempuan couple dengan lelaki lepas tu kena marah, pun normal.
Bila kau tengok perempuan atau lelaki couple sejenis, itu pun dah jadi normal
tapi bila kau tengok couple sejenis nie tak kena marah, tak kena tegur..
aku dah xrasa normal dah weh. Rasa luar biasa betul nihh.


Macam mana ni?? Ade sape3 nak jawab? Aku keliru betul nie.

Comments

abdulla said…
menyaakitkan hati.
tulab,ilim said…
salam..betul kata aNdi.Hanin tu.. dunia nak kiamat.. akhir zaman.. kiamat tu sudah hampir dengan kita.. kita semua sebagai hambanya wajib bersedia!!!
wawa said…
bila mana aka+nafsu suda membatasi iman..
wawa said…
bilamana akal + nafsu sudah membatasi iman... :)

Popular posts from this blog

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D