.anakku bukan anakmu.

Tuesday, March 8

siapa salah?

Bila kau tengok perempuan dengan lelaki couple, itu normal.
Bila kau tengok, perempuan couple dengan lelaki lepas tu kena marah, pun normal.
Bila kau tengok perempuan atau lelaki couple sejenis, itu pun dah jadi normal
tapi bila kau tengok couple sejenis nie tak kena marah, tak kena tegur..
aku dah xrasa normal dah weh. Rasa luar biasa betul nihh.


Macam mana ni?? Ade sape3 nak jawab? Aku keliru betul nie.

5 comments:

aNdi.Hanin::حنين نظوره said...

dunia nak kiamat

abdulla said...

menyaakitkan hati.

tulab,ilim said...

salam..betul kata aNdi.Hanin tu.. dunia nak kiamat.. akhir zaman.. kiamat tu sudah hampir dengan kita.. kita semua sebagai hambanya wajib bersedia!!!

wawa said...

bila mana aka+nafsu suda membatasi iman..

wawa said...

bilamana akal + nafsu sudah membatasi iman... :)