.anakku bukan anakmu.

Sunday, April 24

lelaki malayu

satu benda aku agak rindu tentang malaysia adalah trennya.
kau tahu tren yang ade gerabak wanita tu?
haa aku rindu nak halau lelaki yang masuk dalam gebarak wanita tu.
aku bukan ape, cuma aku rasa wanita3 yang dalam gerabak tu perlu diselamatkan.
aku cukup xsuka tengok stiker warna pink, gambar awek lekat kat pintutingkap gerabak, tapi boleh lagi lelaki3 nie bantai rabun masuk jugak. memang rasa nak sepak.

tp scene tadi paling rasa nk sepak pakai kaki.
situasi: aku nak halau lelaki indon *agaknyelahh

"blah",
sambil jari ibu aku tunjuk suruh mamat tu keluar lalu pintu belakang.

mamat tu muka sengih3 datang kat aku, rasa lahh jugak macam nak siku.
tapi aku sabarkan hati.

"kau nak ape? keluar ikut sana. sini gerabak wanita",
aku jelaskan dengan sabar3..

dengan muka tesipu3 mamat tu jawab,
"sebenarnya dulu mak aku mengandung nak anak perempuan.."


dia tengah melawak ke?
ada rasa aku patut sua kasut depan muka dia x?

p/s: tapi aku betul respek. lelaki malayu aku xpenah jumpa pulak buat perangai butakayu macam nie. gudjob.



1 comment:

aNdi.Hanin::حنين نظوره said...

cih aku banyak giler simpan gamba lelaki melayu buta kayu dlm tren ppuan =_= tiap kali masuk tren kene aku naikkan henpon. hoh tp tu la..saya nih malas nak tego. hahaha