Skip to main content

lelaki malayu

satu benda aku agak rindu tentang malaysia adalah trennya.
kau tahu tren yang ade gerabak wanita tu?
haa aku rindu nak halau lelaki yang masuk dalam gebarak wanita tu.
aku bukan ape, cuma aku rasa wanita3 yang dalam gerabak tu perlu diselamatkan.
aku cukup xsuka tengok stiker warna pink, gambar awek lekat kat pintutingkap gerabak, tapi boleh lagi lelaki3 nie bantai rabun masuk jugak. memang rasa nak sepak.

tp scene tadi paling rasa nk sepak pakai kaki.
situasi: aku nak halau lelaki indon *agaknyelahh

"blah",
sambil jari ibu aku tunjuk suruh mamat tu keluar lalu pintu belakang.

mamat tu muka sengih3 datang kat aku, rasa lahh jugak macam nak siku.
tapi aku sabarkan hati.

"kau nak ape? keluar ikut sana. sini gerabak wanita",
aku jelaskan dengan sabar3..

dengan muka tesipu3 mamat tu jawab,
"sebenarnya dulu mak aku mengandung nak anak perempuan.."


dia tengah melawak ke?
ada rasa aku patut sua kasut depan muka dia x?

p/s: tapi aku betul respek. lelaki malayu aku xpenah jumpa pulak buat perangai butakayu macam nie. gudjob.



Comments

cih aku banyak giler simpan gamba lelaki melayu buta kayu dlm tren ppuan =_= tiap kali masuk tren kene aku naikkan henpon. hoh tp tu la..saya nih malas nak tego. hahaha

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D