Skip to main content

saya takmahu jadi besar.

sebab bila saya jadi besar,
saya kena bawak kereta sendiri pergi manamana.
takde siapa nak tolong ambilhantar macam princess lagi.
takde siapa nak kesian dengan saya kalau saya balik lambat..
tolonglah faham, saya taknak kereta.
saya nak kereta dan driver hahah

rentetan gambar3 disebalik saya sudah besar.



.dinner @ pizza hut, semua ada.


.tukang bawak boat @ X-REK, PD.


.bersama yang besar tapi belum kahwin lagi.

.pakwan and cikmok.

.flower girl haha @ kenduri kakyatt.

p/s: bukan besar- gemokgedempoltendangmasukgol tu..

Comments

nur hidayah said…
haha baru ingt besar gemokgedempol tu
ala ida kan kecik...
bley pny mintak krete dgn driver :P
-sha- said…
wehh bukaann tu, bukaaannnn..
besar yang keatas, bukan ketepi haha!
bolehh eh??
mintak kt sape??
kt awk?

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D