Skip to main content

please la wehh


.gambar rembat kt haji google.

tolongla sikitt wehh.
orang kate buat tu buatlaa..
jangan jadi degil.
saya memang macam ni.
kalau taknak saya macam ni,
jangan buat saya jadi yang tahu itu haihh..

nasib baik aku suruh pakai sweater je. biar peluh sikitt. kalau aku ade kat situ memang aku balut kau dengan selimut, sarungkan stokin + tampal cool fever. dah, pergi tido! aku risau banyak ni.



p/s: sebab aku sayang. ok.

Comments

Anonymous said…
huh..ok2.dah pkai da..siap peluh2.pelik jer tido berpeluh2 nie.
--lepas pkai stokin..pkai ksut lak..kn2.trus g padang.g joging,,haha.
-sha- said…
haha. elok la tu. xpelik pun tdo peluh3. power ade laaa.. ehh tp joging pun kua peluh jgk haha. btw thx sbb dengar ckp. sng nk jaga..:P
nur hidayah said…
huhu sape y sakit nih?
caring sungguh :D
-sha- said…
sgt caring ok hahah.
-sha- said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D