Skip to main content

PUPUS!


Pertemuan yang kuidam masih belum bersua
Perpisahan yang kutakutkan hadir sudah tiada kupinta
Harapan pudar mati untuk mencari lagi
Bagai lilin yang menerangi lalu padam jua

Apalah yang mampu kuberi
Agar rasa ingin berkasih hadir dalam diri
Tak mampu kumendusta hati ini lagi

Cinta yang tersulam tulus kurasakan pupus
Hingga ada terluka pada setiap bicaraku
Kasih yang mengukir mesra hilang dalam tawa
Namun inginku semula merasai nikmatnya

Mampukah rayuanku ini
Membuatkan ia kembali
Setiap kemanisan cinta
Tulus dan suci

Hadirkanlah sekali lagi cuma
Agar bernyawa cinta semula
Maafkan aku andai keterlaluan pintaku ini
[klik untuk download lagu ini]

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَعِينُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ
Hai orang-orang yang beriman, jadikanlah sabar dan solat sebagai penolongmu , sesungguhnya Allah beserta orang-orang yang sabar. QS (Al-baqarah: 153)

p/s: saya sayang, saya benci, saya sabar. tengah sabar. masih sabar. Allah, tolong sabarkan saya..

Comments

sabar dA..sabar..cheers~ (^_-)v
-sha- said…
thanks yue.. tengah sabarlah nie..:)

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D