Skip to main content

terima kasih encik..

salam. belogg dah takdemam..
die dah sihatt yeyey.
terima kasih ENCIK USAMAH KAMARUZZAMAN.
sebab dah tolong repairkan belogg ini.
nanti saya belanja encik roti canai kt mcD. ade kn??

ini update gambar3 mukhayyam.



.semua masih cantik bajunya.

.puncak gunung arong.

.syahdu betul lah konon ida tu..bertepitepi di pantai.

.expedisi merentas laut bermula..kami dah sampai seberang laut..sisa3 hari.

p/s: sebelum terlambat, kakmiza.. otanjoubi omedeto gozaimasu on 11/01/10. dah 22 thn. semoga pertambahan umur seiring peningkatan iman + amal. semoga takserik merempit dengan ida ke program..:)

Comments

anDi said…
gunung arong kat teluk gorek eh?

kte da panjat ms part 2 dahh.. wekkk korang sume lmbt laaa
:P
-sha- said…
teluk gorek??? manade. kat mersinglah. ish.. tp pengalaman xsama kott. ktrg memanjat bersama ukhuwah fillah. anda?? hahah. *angkat kening*
anDi said…
mersing tu daerah, teluk gorek tu bahagian terdapatnya gunung arong kat mersing tuh.
hahah.

ap ingt org x ukhwah fillah ke?
*angkat kening sblah*
eSafarEE said…
~masih menanti roti canai McD itu.... :P
-sha- said…
hanin: ohh ye ke?? baru tau. sebab bukan drive pun g sane.. rempit sampai muar je..:P

usamah: jom lahh.. org tgh cuti nie..

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D