Skip to main content

cis, macam orang tua.

[kullu nafsin dzaaiqatul maut].
ingat ayat nie, sentap jugak lah.
baru sedar, bkn yang tua je akan sakit.. lalu mati.
sbb setiap yang bernyawa pasti merasainya.

nak bagitau nie,
ida sakit lutut sampai kena pakai kneeguard.(tp xpakai punn)
radang urat-kata doktor.(amboii, bunyi macam serius betul)
sebab bJuta kali jatuh motor+main panjat3 gunung+redah laut. isk.

ohh nak bagitau lagi,
sabtu+ahad nie ade mukhayyam ipt kat mersing.
mari pergi hoyeyhh!! (ish xserik betul aku nie)

butir3 camping:
*yuran rm5
*pergi naik tren (tambang sehala dlm rm10-jd kalau 2hala kau kira lah sendirik ye)
*gerak sabtu pagi sbb prog start sabtu tghri.

keperluan:
*baju+sua outdoor untuk 2hari-xkanlah 2minggu pulakk..
*toiletries
*pakaian solat
*quran+ma'thurat
*buku nota+pen
*stokin banyak3(untuk yang malas nak bawak cimut)
*tudung (bagi gadis3 sahaja)
*kasut getah/sports/tahan lasak.
*air+makanan tambahan untuk diri sendiri ida
.hoii, nape letak pic nie? ehh sukati aku lah.

hepi becoming 21st birthday to Noor Amalina Rosli on 15thJanuary2010.
semoga pertambahan umurmu memberi kamu najah, sakeenah, mawaddah wa rahmah dalam hidup. ameen.

p/s: ohh budak3 mukhayyam, sila message nama penuh+no ic kat ida cepat. jya.

Comments

saraH²amizah said…
weih..kak ida..nak no contact kak amal..rindunya sama kak amal..
-sha- said…
nah no amal, 0196102***. belakang cari sendiri lalalaa~

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D