Skip to main content

kembali bersatu

ape jd harini?let's see..







hm..pg td ummi kejut."j0m teman ummi g reuni0n dgn kwn2".mata ida yg tgh t'pisat2 tr0s jd t'sipat2 plak.hahah!ummi ade reuni0n??reuni0n uitm lak tuh.tere btl.kt atas tu sume gmbr2 yg ummi s0h ida amek gne f0n ida.huh!cm tade kamera laen jek.hmm..ktrg 6 brdk.sume ikot!dasat ah.rpenye mse smpi tgk ade pkck yg anak die 11 lg tu.xkesah pn bwk.siap bwk cucu lg.huhu.mmgla sgt reuni0n.akrabnye drg...smpi lpe ade bwk anak.sbb ble dgn kwn2 rse mude tu dtg blk agaknye.heheh!nway,sem0ga ukhuwah ummi ngan kwn2nye terus kukuh dibwh lembayung rahmatNya smpi akhir hayat.ameenn..

yang nie plak gmbr ktrg yg da xtaw nk wat pe smpi jd huru-hara kt tmpt reuni0n tu:



.nina dan dila.


.salman dan deda.


.mia dan amin.


ok.stakat tu je kot.ida nk g tgk gerhana matahari nie.(ceh.mcmla blh nmpk..)



p/s: harap2 reuni0n batch 12 hira' yg lg 10 thn ngan anak2 tu jd la ek.(eh,da tggl lg 7 thn kn?huu..)

Comments

zy said…
sayaaaaaaaaaaaanng!
kao pakai tudong baruu!
:')

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D