Skip to main content

The Siput's Story.

Salam.




Setakat sebulan++ aku jadi freshie nie, takbanyak yang aku dapat collect:


1. Study
Aku slow semacam. Biasalah orang setahun bercuti, memang nak mula semula pakai gear 0.001.


2. Program
Tak kisahlah program kerohanian, kolej, atau persatuan.. Aku sangat berpeluang untuk takpergi entah kenapa. T_T


3. Kawan
Aku memang lembab. Macam loser. Haha!






Otak melepuh. Ada sesiapa nak tolong saya
bergurau sendawa
belajar dengan database dan visual basic?


takpe, jadi lembab macam siput, perlahan3 sampai jugak. 
Bi Iznillah. :)






P/s: Kepada pelakon 3GPSila baling diri masing3 dalam tempat perlupusan sampah sekarang. Dah macam pelacur aku tengok kau. Jejek.

Comments

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D