Skip to main content

biar hati kita; kau dan aku, bahagia.

salam.


aku kirimkan video ini tanda setuju.
cuma aku nk fahamkan betul3,
maknanya kalau perempuan dapat maskawin murah kire xpayah buat kerja rumah bajet isteri mithali ke cmne?

p/s: tp aku suka dengar ustaz nie ceramoh.

Comments

nur hidayah said…
aku macam setuju ape y ko cakap tu, mas kawen mura xpayah buat kerja :P
c-bijak said…
kau nih,mcm bodoh jgk.!
scofield said…
shut up c-bijak...
-sha- said…
hahah yes btl hidayah. btw, ini pendapat aku je kau takpayah nk touching lebih sangat sampai nk kata aku bodoh. kau eja nama sendiri pun kena belum betul lagi heh. think about it.

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D