Skip to main content

far away

ok dah seminggu.

satu.
dan aku sangat bertabah hati. sedang bertabah hati. masih bertabah hati.
[ehh aku manade hati laaa- hati dah jadi batu mengarut!]
ana bikhair ehh tibo!

dua.
aku singgah rumah haninnazurah busuk lantas mendapati beliau tiada dirumah sebab pergi sagil dengan wanibunni haih memang nak kena betul. tapi amarah diatasi bila nampak berokben beliau berkedip3 tanda mintak aku guna untuk online.. *ok aku senyum* Lantas ditemani hamster yang asyik dok suwitt3 aku memang buat aku perasan habis, maka ter-updatelahh belogg ini. yeyeyy! alhamdulillah. takbir, Allahuakbar! [dapat update belogg seronok cam hape kau tengok]

tiga.
ohh sebelum lupa, aku sangat tension masuk kelas sekarang sebenarnya sebab dah tade kawan. budak3 markas semua dah blah. lari merata3 sampai aku rasa setiap kali masuk kelas pun aku jadi nervous tak tentu hala sehingga selalu kentut diam3 sebagai tanda tak ada kawan sobs. markas pun dah tak ada. derang jadikan DORM wehh gile macam sekolah menengah lahh harmoni sangat. pegawai keselamatan juga sangat menjalankan tanggungjawab sebab setiap pagi pun buat roadblock supaya kereta aku tadapat masuk dalam memang macam haramjadah berdedikasi.

empat.
assignment dah dapat sejak kelas pertama. azam, amel, dan rozy sila bersedia! hahah bajet ketua kumpulan walawehh..

p/s: saya rindu amie, nurul, ern, ain, charp, zy, dan alisha saya..




Comments

sy juga rindu anda.. dan ahli3 lain
anDi said…
pertama
sila jelaskan bil berokben anda.

kedua
berokben saya, sejam rm1.50. haha

ketiga
err...komen selesai.
-sha- said…
the tale of teruterubozu: kankankan?? marilah kita saling rindumerindui walawehh.

anDi:
pertama
haihh bak duit.

kedua
ohh sudah jadi bangla jual berokkah?? hahah.

ketiga
errr.. terimakasih.

Popular posts from this blog

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D