Skip to main content

kesayangan..:]


Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku[sbb baru skali je kau hadir dlm mimpiku]
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta[tahu xpe]

Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia[sbb kau ade ayahmama]
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa[sbb aku sorg3 kt sini]

Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu[kini dan selamanya]
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku[jangan nak mandai cari kak chida lain.]

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya[terpaksa pulang kekampus]
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada[belum ade..]


p/s: rindu nabil + 'aqilah kakak..

Comments

cahayalembut said…
such a cute Nabil and 'Aqilah! ^_^ Dah besar da nabil... Teringat gamba dia tym baby tu :)
anDi said…
comelllll

^_______^
-sha- said…
cahayalembut: teringat gambar die je? akak die?

anDi: like sister like son hahah.

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D