Skip to main content

dapat yang baru, yang lama kena tinggal

.gambar takde kenamengena dengan post, ade kenamengena dengan wallpaper laptop aku.

takperasan ke?
tapi memang betul kan?
rasa ade sesuatu yang taklengkap?
takpayah sibuksibuk nak kunun rasa 'itu'.
cume nak bagitahu,
yang lama masih ade lagi.
guna je bila nak.
sebab memang sejak dulu lagi macam tu.

p/s: post aku sekarang macam emo. apekah?

Comments

keretasorong said…
bace tajuk ko jerh mcm pelik, sbb aku dpt adik lg,dpt adik baru tak kan adik beradik lain nk tinggal..hahhahakhakaka =P
-sha- said…
jangan tinggal. kau bawak sume kehuluhilir.
Muz said…
idababat~ kadang2 org cari kita bila diperlukan aja.. kalau x nak.. bkan nak cari~ adilkan org2 bajekgilaperasanharamjadahkeji macam itu?
zynoe said…
aku komen sbb ade aku dlm pic je.
terima kasih.
-sha- said…
Muz: memang xadil.. tp aku x, kn?? aku baik je ngan kau kn?? ehh ke kau ckp psl aku?? huhuh~

zy: tahniah sbb berjaya masuk dlm pic3 aku. dan hidup aku.

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D