.anakku bukan anakmu.

Tuesday, March 30

dapat yang baru, yang lama kena tinggal

.gambar takde kenamengena dengan post, ade kenamengena dengan wallpaper laptop aku.

takperasan ke?
tapi memang betul kan?
rasa ade sesuatu yang taklengkap?
takpayah sibuksibuk nak kunun rasa 'itu'.
cume nak bagitahu,
yang lama masih ade lagi.
guna je bila nak.
sebab memang sejak dulu lagi macam tu.

p/s: post aku sekarang macam emo. apekah?

5 comments:

keretasorong said...

bace tajuk ko jerh mcm pelik, sbb aku dpt adik lg,dpt adik baru tak kan adik beradik lain nk tinggal..hahhahakhakaka =P

-sha- said...

jangan tinggal. kau bawak sume kehuluhilir.

Muz said...

idababat~ kadang2 org cari kita bila diperlukan aja.. kalau x nak.. bkan nak cari~ adilkan org2 bajekgilaperasanharamjadahkeji macam itu?

zynoe said...

aku komen sbb ade aku dlm pic je.
terima kasih.

-sha- said...

Muz: memang xadil.. tp aku x, kn?? aku baik je ngan kau kn?? ehh ke kau ckp psl aku?? huhuh~

zy: tahniah sbb berjaya masuk dlm pic3 aku. dan hidup aku.