Skip to main content

mereka3 yang kuaja!

.wajib klik untuk bacaan jelas.

ida cm nak pukul je mangkuk3 kuaja nie. ish. istighfar wehh, istighfar.. harap semua ambil pengajaran. sila jangan terpedaya dengan mereka.

Comments

Hana to Akuma said…
bkn kuajo lg ni,
tp x sedar dek untung...
ALLAH da bg bumi, oksigen, rezeki,
mmg biadap r..
kafir, bese r...
-sha- said…
Hana to Akuma: taw xpe. siat kulit sikit nangis.. xkne bakar neraka Allah lg. huh!
anDi said…
amboi2, dok kata NABI MUHAMMAD tak ajar eh???

abis dia dok membabi org tu, priest tak cukup ajar jugak la kan??

abis ida reply x?
-sha- said…
This comment has been removed by the author.
-sha- said…
anDi: priest die mati sezaman nabi muhammad kot.. sbb tu xsempat ajar die.
Anem arnamee said…
Salam.
huhu. kesal juga jadi demikian.
erm, masuk tv dah .
mazidul pun buat feedback di blog beliau.
-sha- said…
Anem arnamee: haa tau dah..:) mmg klu xde rse kesal, iman luruh tu mknenye.. sila check iman skrg.
Kay J said…
huhu.. dah penah baca dah.. sedih gilakan ida? so lepas ni kenalah tunjuk contoh yang baikkan? bukan ckp melepas je..

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D