Skip to main content

marah!


aku mungkin nampak takmarah. jadi jangan buat bagi marahku nampak!

Comments

Anonymous said…
sedang marah? Allah bersama orang orang yang sabar di jalan-Nya.

-Aliyah-
cahayalembut said…
suka ayat tuh... "jangan ujicabar sabartenangku" nanti bila2 nak tiru.heh
-sha- said…
aliyah: ye. jangan uji lagi. blah kau!

cahayalembut: tiru boleh, footnote jgn lupe. hehh.
KAU jangan nak perasan baik sgt!
-sha- said…
the tale of teruterubozu: tu ahh.. cm nk sepuk je. dah dapat laki org tu, blah ahh..
terus kan hidup...
sesungguhnya yg benar tetap benar...

pedulik laaa org sekeliling yg hanya nak mjadi duri saje...
campak jaoh3~
buang mase je klau dilayankan...

nnt kau pun same3 jd bodoh jugak...
so, move on~
-sha- said…
the tale of teruterubozu: tgh move lah nie. thx kwn.. xpe, nnt Allah balas.
-sha- said…
This comment has been removed by the author.
Nur|atiQaH said…
apakah yang terjadi? huhu...
-sha- said…
Nur|atiQaH: huhuh.. masalah kecelaruan otak. sila rujuk pakar kaunselor terdekat.. (nasihat kt diri sndrik)

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D