Skip to main content

family update

dari yg berjiwa sgt tulus


wah..
sangat malas nk update snanye
tataw npe cm down gle
dah la dah mmg down
pastu rase di d0wn3 kn lg.(brape byk d0wn da..)
baru pulang ke kampus
lepak kt rumah sgt besh
jage adik3.
(oh..saye seorg akak yg mithali baek)
nie cerita dari rumah

st0ry1:
nina akhirnya dikenal pasti sebagai orang ketiga cerah selepas deda n man walaupun hakikatnya adalah yang paling gelap sewaktu dilahirkan.ini kerana tahap kegelapan kulit dila,amin, n mia telah berjaya mengatasi tahap kegelapan kulit nina.

st0ry2:
amin adalah se0rang pemalu kerana menidakkan kata3 se0rg makcik yang cuba memuji amin hensem dengan memberitahu bahawa salman lebih hensem..-->>oh tidakk!!!

st0ry3:
rahsia mia sebagai se0rang yang batak kamera telah terb0ngkar apabila semua handph0ne3 berkamera kakak dan abgnya dipenuhi gambar beliau.

st0ry4:
tahap kekuatan tidur yang paling maksima telah dikenal pasti dan pemenangnye adalah dila.

okeh..tu je k0t.--byk lg snanye tp xsanggup nk cte sbb sgt melampau dasatnye.

p/s: huh..susah betul nk gunakn ayat BM yg xlintang pukang.

dan masih cuba memahami diri.

Comments

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D