Skip to main content

S.H.L

salam. currently at dimasyq, syria. sumpah xsempat update. tahniah wahai eid-milad, kau berjaya jadi post january aku yang pertama. terimakasih ummi, aku kini 22tahun. tua woii!! terimakasih untuk kau yang wish bday aku. sumpah rindu haihh.

p/s I: aku baru habis kelas pertama. masih xtere lagi cakap arab. sabarlah yee...:P
p/s II: sini br lepas isyak, skrg 6.30 tp dah gelap. aku xsempat upload gambar lagi. later kayhh..:)

Comments

Anonymous said…
ohh.kelas pertama tak terer lg..myb kelas kedua t terer dah kot..hehe..

slamat ulang tahun kelahiran..terima kasih kat ayahummi tu..dah 22 thn da awak..syukur pd Allah..-alisha
eww awk mengalami penuaan di syiria~~
-sha- said…
cahayalembut: silakan tunggu..:)

alisha: haha harap3 tere laa..:P alhamdulillah.. miss you~

aNdi.Hanin::حنين نظوره: ahaha~ penuaan dimusim sejuk xtua sangat kott..:P

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D