Skip to main content

duhai pendampingku

salam.
Lama xjenguk pendamping saya.
Maafkan saya wahai pendamping setia, bertahun kita bsama tapi saya asyik ada masa futur xingat kat kamu.
Maafkan saya sangat.
Saya sekarang sudah celarubuntu sebab banyak sangat masalah yg ke'timbul'an.
Tapi dikesempatan dalam kesempitan ini, saya m0hon maaf kepada yg mbaca atau mengeja blog saya ini, dan juga yg mengenali saya (ayat bajet artis) diatas kesalahsilapan yg telah saya lakukan, sengaja atau tidak.
M0ga saya diberi kemaafan.
Teristimewa buat ummi, ayah dan adik5 (adik aku ade 5org), ong mntk maaf sesangat.



Khusus juga kepada sumayyah muhd shamsuddin, jgn give up!

Comments

Popular posts from this blog

lebih baik

dari yg berjiwa sgt tulus
CUTI.yeayy!
ummi suruh ida belaja jahit baju kurung.
"sket3 jahit tudung. bukan setiap masa pakai tudung bulat"
tapi ida tidur. dan kne marah.
ohh ummi, bukankah tidur lebih baik dari buat yang bukanbukan??

nurul iman syuhada binti pak itam.
ohh muka beliau sangat bayi.
tp menjengkelkan bila tengok mukanya yg
bersedia-untuk-nangis-setiap-masa.
[nanti ida upload]

pulang dari xrek.
xtawlah ape pangkat snanye.
[fc+kameragirl+kakakcantik+makciksopan+ohh lupa...KODA]
berkenalan dengan abanglong yang sangat baik--> kN cakap.
dan ida rasa, ohh ''sangatbaik-xpernah-buli-ida''
selamat bertemu kembali syazman+hadi = kwn skola.
ida sila belajar untuk jadi sabar sebab dia marahmarah
dekat adik yang makihamun-macamlah-dia-takpernah-makihamun-ish3..
eh memang tapernah pun!!
[nanti update gmbr+video kt fb.KOTT.]


dan masih cuba memahami diri.

Tukar status

Alhamdulillah. I'm Married.



Moga pernikahan ini menjadi titik tolak utk kami membuka semua pintu kebaikan dan pintu syurga. Ameen, InshaAllah.










p/s: detail majlis akan diupdate kemudian. :D

Asmaradana

"Cinta suci tak kenal harta atau rupa. Dari darjat puteri raja hingga hamba.."-Asmaradana, Datin Tiara


Omagadd. Tapi tunang saya pernah cakap dia cuma suka perempuan cantik je sebab tu dia pilih saya. Fufufu~  *muntah-hijau.










p/s: saja nak bagitau dah ada tunang sebenarnya hihi. :D